Saturday, July 17, 2010

Ini Bahasa

Post kali nieh dalam BM, bukan bukit mertajam wokehh....Be Malay la, hehehe aku suka dan xsuka gak type dalam bahasa nieh sebab apa suka? pasai senang aku nak cerita apa2, tapi selalunya dalam bm pun kawan2 aku xpaham apa aku cerita...hehe, sebab apa aku xsuka, sebab kalau dalam bm mcm2 aku melalut, cerita abeh semua... =) xbagus!! xbagus!!

Sebab aku guna English lak, sebab aku xpandai english, so aku kena belajar guna word english, sebab tu la nieh aku dok post dalam english, hoho.....boleh tahan nipeh otak gak la nak pikir maksud dalam English nieh...tapi untuk masa depan, aku gagahi juga....

p/s: aku rasa sebab aku rajin guna english dalam nieh lah, aku leh jawab interview masa aku masuk sinih...Tima kaseh ini blog!!

Sebenarnya aku tgh gelak2 lagi semasa tgh type post nieh....hahaha, dah bapa ari aku dok mengadap blog nieh...tgk balik aku punya older post kat blog nieh...sambil2 tu aku pikir, betul ka aku yg type semua nieh hahaha....serius aku xmengaku aku buat hahaha....mcm2 cerita ada kat sini, pasai kawan2, pasai kisah idup, mcm2 pengalaman yg penah aku tempuhi....semua ada lwak bodo ada, lawak kurang pndai pun ada...sedar2 dah berapa taun dah blog nieh....

Seblum nieh kalau xda apa nak cerita aku akan letak gambar ja...gambarkan mengabarkan 1juta warna, seindah bahasa hehe...ayat pelik2 aku selalu guna, sebab tuan blog nieh xpenah betul...selalunya gambar2 anak2 buah la, memba2 cilik aku aku post =)

akhir skali, semoga blog nieh xusang...dan aku ada masa untuk post apa2 yg merapu kat sini =) sebenarnya lanih..aku dah segan nak cerita2 apa yg berlaku...


abisssssss.......

No comments:

Post a Comment