Sunday, March 13, 2016

O ran G

when your age added every year, you will notice you actualy left behind.

Hidup Penuh dgn cabaran, tp aku xkisah...what ever people did, i also can.
byk liku2 ujian yg dtg. Aku terima dgn senyuman. aku terima sebagai cabaran.

hingga ke saat ini..aku masih belum puas, belum puas untuk masa akan dtg.

xsemua yg kita idam2kan xsemua kita akan dpt. kdg2 kita rasa kita ditempat yg sgt teruk, tp kita kna tahu ada yg lebih teruk dr kita. kita harus bersyukur dan jgn lupa untuk bantu yg lain.

Semua jalan aku lalui penuh dgn dugaan, ada yg dengki ada yg support...memang kdg2 kita jadi lemah..tp ada sahaja tangan yg membantu, Terima Kasih Isteri,Mak dan ayah,Family2ku dan kawan2..

aku masih belum puas..dan masih belum selesa. sebab aku masih mencari jalan 'itu'.

selangkah kita bergerak, selangkah kebodohan diri sendiri kita dpt tahu...keep moving and let know how stupid you are haha...

muhasabah diri

No comments:

Post a Comment