Thursday, September 25, 2008

Selepas KUIN

haha nie kira sambungan KUIN jugak lah nie..ari nie aku nak cerita perh bertapa bestnya bahasa arap rugi aku xminat mau ambik tau mau belajaq dulu haha....bukan apa, ari tu 3 ari ada kat sana, aku rasa aku sungguh xpandai mcm dok negara org ja..yerla kena ada translater lak untuk cakap adoi, yang international student memang cakap arab punya(xkira mai dari china ka dari mana2 ka)...tgk balik memnag jadi org kurang pandai sejenak(xelok guna perkataan bodo hehe). yerla depa dok cakap arab sama depa depan aku... satu pun aku xpaham waduih malu pun ada haha....time tu aku gelak sorang2 la haha memang rasa cam kurang pandai ja(memang kurang pun) :D...nak dijadikan cerita tah mai kot mana tah balik tuh.... aku merapu kat kawan aku kaifa allu ka(ayat yang rejin dengaq) ?hahaha....kwana aku gelak ya la dia beljaq arab aku xbelajaq heh...dan hat tu ja aku tau.. pastu aku merapu dgn adik aku lak...kaifa alu ka? hahah dia teguq lagi tudia kalau degan perempaun mana kaida aluka, kaifa aluki la....haha xpalah dia blajaq arab....lepas tu 3hari la aku dok kaifa aluka, kaifa aluki haha....dan nak jadi lagi cerita dan buat aku nak mencerita ari nie aku terserempak lagi blog si kereta grand2 yang dulu tu hehe (zakiahsaliman) da bloger...dia post dialog dia dgn kawan dia kot haha bahsa arab sungguh syok( oleh kerana aku xpaham aku syok dengaq ajalah)...layannnn....:D

p/s BI yang dok belajq dari kecik pun xrajin ambik tau dok berangkak lagi la nieh ada hati teringin belajaq arab hahaha.....kesian aku

* zs jagan dok marah aku lak aku mengutuk pasai hang...tau hang kuat marah jadi mintak maap noo...ada salah silap :D

No comments:

Post a Comment