Thursday, August 20, 2009

Selamat Berpuasa

huh..lama gila aku tak menupdate ini blog..hoho, sebenarnya aku dah xdak laptop, laptop pinjaman dari kak aku selama ini yg aku selalu guna telah ditarik balik sebab kena bagi kat adik aku...la nieh aku terpaksa menyusahkan reza dgn laptop dia...(makaseh reza no). Nasib la aku starting semester nie dgn keadaan aku xok..jadi banyak masa aku dok kt umah...tapi aku kurang gak menjenguk ini blog :)..rasa malas pun ada...hoho dan stamina aku dah makin kurang.gegegege

semakin hari semakin malas aku....semakin hari semakin aku ketinggalan...adei, apa lak nak jadi...English aku masih ditahap lama, hari2 aku semester nie..g kelas, pastu dok umah, g kelas dok umah...leh tahan boring...kamera aku dah makin kurang equipment dia..dah lama xjenguk itu kamera..harap2 nanti balik sihat la kamera tuh.buku lagilah, aduhai, bilakah aku nak rajin. Huh bila mau balik tah...adeii lambat lagi da. Apa2 pun selamat puasa semua...assalamualaikum

4 comments:

  1. gegegegege.. wsalam.
    apa lagi. dikesempatan ni belila apple yang nak dijual satu masa dulu.. dengan harga 2500

    ReplyDelete
  2. jivebumz
    Slamt berpuasa =)

    alipbro
    hehehe....nanti aku cari kat pasar

    @tune
    Lama xnampak yor....salam ramadan

    ReplyDelete