Sunday, April 26, 2009

award Dr deXtRike


Got award from deXtRike...(kat atas tu bukan doctor deXtRike..harap maklum hahaha dia doctor apa? nanti aku gtau :P)
Disebabkan benda nie ada rule..
rule dia...copy image tuh...,pastu....tulis sebarang comment pasal penghantar award neh.
(haha..habis la engkau)

dakjahat
baik sikit
jahat byk sikit
dia cakap poyo tu best
suka bercakap
suka menyakat org
cakap pusing2
type pening2
kawan dgn hantu
rajin mengigau hahaha....sat g dia akan komen kata kawan dia ja
asal kawasan lembab
otak lancar xlembab heheh :)
suka snap picture..
pandai edit gamba tuh..
balajar oversea :D
muda tapi tua hahahaha..
hensem xkacak cantik xlawa...hehe
baik ke jahat?
mcm2...dia nieh hehe
xlarat naksenarai...manyak perangai..
haa
dia leh jadi mcm2
semua org dia leh jadi
hahaha...
dia kawan yg baik la....

update!!! 23:36 ( dia soh tambah ) see hahaha......
* d*** h: "tdak ego wpon arga dirik yg sgt tggi"
tapi dia rendah cam bdak kechek hahahah :P

semua di atas dia suh aku puji seperti yg diminta hahaha....
dan aku da puji tuh....hehe
mana hadiah aku lalalala.. =)


|>( : : : )<| dan aku nak pass kat..... bagi dgn pass sama kot erk :)
shahrizal
dak kechek iffa
baity
alifbro
miss J
ray
kukukakikurap
lipas
ainachan
daz
bunga
@tooney











3 comments:

  1. ahahahahahaah,
    thnx d atas pujian kasih syg kamu.. :8)
    terharu i.. :PpP

    *padahal muka aku da hijau dahh*

    ReplyDelete
  2. apekah ini..
    haha pastuh2 nak watpeniyh?

    =D

    ReplyDelete
  3. dextrike

    haha...dakbaik lau puji maksudnya xikhlas, kalau kutuk tu ikhlas la :P hahaha =)

    iffa
    apa lagi dakkechek jalankan tugas la hehe=)

    ReplyDelete