Wednesday, October 15, 2008

ABC

arhggggg...
masa begerak begitu pantas
dan aku masih lagi kat sini
tanpa apa-apa
tanpa perkara yang mendatangkan faedah
tambah lagi keuntungan,
hari-hari berlalu sepi
tanpa ada tarikh
dan waktu
aku masih disitu
bulan-bulan datang
dan pergi tanpa ada segan dan silu
aku juga tercegat disitu
Tahun-tahun xpernah macam nie
tapi tahun ini dah nak pergi
taun depan kuucap selamat datang...

aku masih tiada apa-apa,
tanpa ada perkara yang berguna,
tanpa arah tuju,
hanya menanti masa berlalu,

aku ketingalan sudahlah tentu,
tapi napa aku masih macm tu

aku xtahu arah tuju,
aku xtahu jalan itu satu,

apa aku nak buat kalau mcm tu...
kawan aku melangkah pergi jauh semakin jauh meninggalkan aku,
aku masih lagi tercekat disini, adakah berbaloi?
kau tanya aku, aku pun xtahu
aku nak tanya sapa aku jugak xtahu..
itulah aku xtahu dan xpenah nak ambik tahu

hah itulah kemerapuan aku hari demi hari sekian........(lepas geram hahaha)

No comments:

Post a Comment