Tuesday, September 30, 2008

The Singapore Grand Prix

Impian nak ke singapore memang dah lama tapi sampai la masih xkesempaian, yela mahai-mahai belaka org cakap...kawan ku sorang ada kat sana dengaq cerita traning kat sana, erm dan dengaq kata jugak xleh beraya kat kampung jadi dia raya kat sana dgn kawan2 barunya, mcm tu gak kawan sorang lagi traning kat german 2 bulan jugak beraya kat sana..isk2 syok sungguh hampa leh merasa meraya kat tempat org bukan tu saja boleh sampai tempat org....semoga anda semua berjaya dan berjaya2..erm, balik kepada singapore hoho memang xleh kata apa la negera nie memang kereta apa saja baru keluar mesti dah ada kat negara depa, mcm malaysia siaplah kereta singapore tu dah orang lanyam abis2 baru la malaysia masuk dah tu xsemua lak kereta yang leh masuk ada yang xtermasuk masuk..( aku cakap pun dari pada apa yang aku lihat dan dari apa yang aku baca dan dari apa yang aku dengaq kalau ada salah dan silap arap maaf dan tolong pebetulkan)..okes baru2 nie singapore baru anjurkan F1 dan yang pertama dalam negara depa serta yang pertama dalam sejarah F1 iaitu perlumbaan malam..aku sempat gak la tgk kat tv sat tu pun dah lap2 terakhir dah..hoho memang best! pastu aku berangan kalau lah aku dok kat situ masa tuh, pastu berangan lagi kalau lah aku jadi pelumba tuh perh...haha tapi yang paling best suasana tuh memang nampak best sungguh...okes sini aku nak share web site yang aku jumpak mengenai F1 singapore nie, memang gambar2 yang diambik best2 belaka aku tabit eksoba lah...sempoi...nie link dia tgk sini ya

The Singapore Grand Prix

No comments:

Post a Comment