Sunday, September 7, 2008

Cerita aku kah nieh?

betulkah ini namanya cerita?
malam tadi mula2 tuh dah gantuk sagt dah pastu sambil2 dok tgk balik apa bookmark yang aku simpan kat dalam firefox nie( bukak balik windows lama)..buka satu2,merata jugak la pergi... pastu tgk ada satu blog i am on hiatus. haha yang boleh sangkut baca nieh mula2 tgk kat page dia ada grandlavina ... pastu ingat dia nak mencerita bab kekurangan kereta nih..sebab tajuk dia

grand livina yang tak berapa nak grand.

jadi aku pun baca la..mana tau ada kekurangan ke kereta nieh kan2...eh tapi bukan erk?:D setelah baca rupanya :D ada sebab tertentu yang kereta nieh jadi xgrand :D pastu ingatkan org yang cerita nieh lelaki pastu terusla baca yang seterusnya erm cam lelaki cam pempaun gak tapi last2 tgk la profile erm pempuan tapi mugkin kadang post tu org len jugak post kot lelaki ke xtau la...no idea yang pasti kena kenai dulu tuan dia baru boleh tau jawapan nya...mana leh men teka2 xpasal2 kena marah.... apapun enjoy this blog walaupun ku xtahu mcm mana leh ada dalam senarai bookmark ku:D


Erm lusa aku dapat job sekejap huhu a.k.a sementara tolong2 cam tu saja mcm tag along jugak la nieh walaupun jadi mcm bestboy tapi lebih baik kot dari aku dok tidoq layan mobie kat umah nie...ada gak pengalaman selain dapat kawan baru..terima kasih shah sudi gak hang ajak aku no hehe ....megeratkan silaturahim bagus jugak tuh...selamat kenal2

Erm impian aku nak sambung ambik degree masih xtercapai lagi walaupun ramai kawan2 aku sudah berjaya huhu....sedihnya aku....walauapa2pun taniah kawan2 semua semoga sentiasa berjaya :D....aku tetap aku huhu xtau apa2...merapu cam nie aja kerja aku....

dua malam yang sudah aku nak cerita pasai pengalaman aku sebulan jadi sv huhu tapi cerita punyalah panjang kiranya 3-4 jam jugak lah aku dok bercerita tuh...last2 aku tgk balik aku pun xpaham...kalau aku xpaham mestilah org lain baca akan lebih paham sgt...besalah aku pencerita yang ter ter ter ....pastu cam mana tah leh hilang ja... draft pun aku malaih nak belek balik... malaih nak publish kan :D...ada kebaikan jgak tuh ...tu ja kot sekian....dah xreti nak cerita

No comments:

Post a Comment