Monday, September 8, 2008

Sabah

Setelah lama dok mimpi nak jejak kaki kat sanahuhu akhirnya ada gak peluang sampai sana tu pun kes kak aku grad kalau dak kompem xsampai dah kot...pertama dan terakhir kot :D insyaAllah...tapi aku teringin nek gunung kinabalu daa, kalau ada peluag terinign gak nak p len huhu....aku p dah lama la..bulan August ari tu... saja ari nie baru nak post.. abis xtau nak buat apa aku belek balik gambaq aku ambik ari tuh....9ratus lebih gak gambaq tu pun xcukup huhu memori penuh xdak backup memori... masa bulan August nie aku keja tapi sebelum aku dapat kerja tuh aku dah mintak cuti siap2 5 hari erm....ada gaji xdak gaji xpenting yang penting aku leh sampai Sabah tu impian aku..akhirnya tercapai jugak :D hehe epy nieh ..huhu

okes cerita pasai jalan2 kat sana...erm memang best! nak tau best cam mana..huhu makanan laut tuh leh tahan murah2, pastu tempat cantik2 belaka...walaupun aku xsempat nak p tempat len tapi aku tau memang best kat sabah(pasai aku tgk kat tenet, tempat org2 len p kat sabah perh sempoi2 tapi aku xsampai kat situ pun)..kalau bayk bajet lagi syok tambah2 la kalau ada oprg seponser lagi best...huhu kedekut la sket kiranya aku berjalan setakat yang mampu ajalah xmampu jalan bayak2 huhu...apa2 pun puas ati jalan sana xrugi....

Dulu penah ada org cerita kat aku pasai sabah nie dia org sana...
Ada ari tuh time aku praktikal ada sorang nieh cerita abis pasai tempat2 best kat sana tapi yang xbestnya dia sembang dalam bi adei serabut pala jugak la aku time tuh... dah la bi aku yang best of da best....tapi dia memang baik la, dia baru masuk kerja kat tempat aku praktikal tuh, ari pertama dah mai makan dgn budak praktikal dah...pastu kalau jumpa mesti dia tegur, sat ja jumpa ari tu dia dah cam dah kenai... dah la pangkat tinggi number dua kot dalam tuh aku lak yang jadi segan...tapi memang pastinya semua kat situ xsombog2 belaka...tu aku enjoy ja praktikal kat kilang situ sebab semua xsombong2, salah depa teguq kalau xtau leh tanya.....xkira tinggi ataih bawah semua cam family, xdak dengki2 xdak gaduh2... tapi kalau kat len, adei semua aku slalu kena, slalu jumpa PHD master pangkat dekan2 kalah dekan betui tuh erm...mungkin sebab depa slalunya jadi penyambut tetamu...sebab tu depa belajaq tinggi....erm xtau la beza yang sangat ketara...huhu semoga aman sentiasa lepas2 nieh memalut dah aku :Dhehe

okes balik kepada sabah..antara gambaq yang sempat ambik...



location : kat sunset view KK town (kalau xsilap aku la nama tempat nie)


location :sama jugak kat sunset view KK town


location : jugak sama kat sunset view KK town


location : otw to poring,kundasang n kaki gunung KK


ha nie lah sungai Mamut..sungai yang xleh mandi dan ayaq dia xleh minum
sebab dia? tgk buku sejarah....aku pun lupa :Dhehe dulu time balajaq sejarah main sunguh


location : jugak sama kat sunset view KK town
( hari len aku tunggu dah xdapat mcm nie, sebab hari2 hujan petang)

and more (follow this link)

No comments:

Post a Comment