Sunday, September 14, 2008

Keracunan semakin merana



mungkin nampak biasa huhu tapi aku tetap merana...inilah racun yang menyebabkan aku jadi semakin hari semakin teruk....aku harap lepas iphone masuk ja huhu harga dia turun macam nyioq jatuh hehe....sempat lah aku megumpul pitisnya...huhu terpaksa abaikan lens aku....

sebab-sebab aku pikir dan berangan nak menda nieh

1. Kalau aku keluaq mana2 aku slalu xtau nak buat apa kalau tunggu sesuatu,rasa cam buang masa ja kalau buat keja ok lagi dari dok saja huhu..memang xleh dok saja(dakla mcm ada gab masa 1jam ka kan lebih baik buat apa2 dari temenung ja)itulah maksud aku....tapi kalau nak usung kamera ja memanjang xsyok jugak sat g org kata apa lak perak xpenah dapat kamera kot kan lebih elok kalau ada menda nieh... leh la(dok berangan)
- layan cerita yang belunguk xpenah aku tgk tapi aku simpan tuh
- layan game
- internet
- music (kalau abih xtau nak buat apa leh la pasai minat sgt kot dengaq lagu)
- apa lagi kelebihan dia erk huhu....(yang nieh pun jadi lah labu)
- leh tgk2 gambar yang ambik dari kamera tranfer masuk sini (skali skala tgk balik gambar yang ambik)
2. lagipun menda nieh kecik sket dari psp kalau psp besaq gedabak(jadi senang dibawa kemana2)lagipun psp harga dia lebih kurang ja mahai dah la tuh leh simpan sket ja better benda alah nie lagi...

semoga racun ini akan berkurangan dari hari ke hari..buang duit beli menda2 cam nieh huhu..dah la xdak duit :D


ha tadi petang aku ada dapt satu mesej ym dari kawan2 ym, dia cakap penggunaan 'good luck' xsesuai bagi org islam kerana 'luck' itu maksudnya kita lebih mempercayai tuah, jadi dia prefer lebih baik guna 'all the best' & 'Allah bless you' jadi pikir2kanlan....;)

No comments:

Post a Comment