Tuesday, September 23, 2008

Akhirnya....


hoho....

setelah berapa ari aku hangin sama tenet aku, erm ari nie dah sihat, eh bukan ari nie tapi malam nie dah sihat setelah melayang duit aku RM128 ringit...modem baru erm....huhu dan start from today..hoho no more sleep without turn off modem first(fobia laa)...haiya balik kepada cerita hari tu aku xguna tenet pun time tuh tapi aku bukak modem gak sambil dok layan movie, kes movie tu terlampau best sampailah buat aku tidoq...erm apa lagi bagun pagi gosong gigi la...skali ja kilat campur guruh tu mai....erm...tapi aku cek lepas2 tu xdak masalah...komputer xdak masalah modem xdak masalh, extenal kawan aku xdak masalah....lega la woh, walaupun kilat kuat modem ku tetap utuh bagus sungguh mdoem ku ini....psatu elok tengah hari ja balik nak guna ja... ha baru masalah ada, erm modem connet sat pastu disconnet pastu extenal kawan aku, kat power supply dia cabel jadi longanq...tapi nasib la komputer slamat mungkin pasai aku letak avr kot mungkin la...aku pun xtau...kalau komputer pun buat hal erm lagi pening memusing terbang ke langitlah aku....nak sep xmau beli xleh la benda nak guna terpaksalah korbankan huhu..sekian pengajaran hari nie, kalau xguna elok tutup la....abis mengantuk koman malaih nak shuutdown tutp ja plug terus selamat...


modem kilat (dlink flash) nama baru


modem dlink yang baru.. nama tetap lama harga RM128 kedah mari

No comments:

Post a Comment